Saturday, March 26, 2011

Dagens Rivna

Var uppe hos han Lindroth igår.
Många bilder ... :)
Rena rama Mosebacke anarki :)
Bland alla andra fina foton.

Lugnets industriområde.
Vi var där.
Martti var där.
Martti den sanne samlaren!
Martti den sanne gotlänningen ...

Medan Hasse och jag plåtade resterna av ett industrisamhälle ...
.. rensade Martti alla proppskåp ...
Jag har fortfarande kvar typ ett 50-tal :)

Nåväl vi lämnar propparnas land och återgår till ...
Bland Hasses alla "rivningsfoton" hittade jag detta!
Minns 1997 ...


Skulle man kunna??
Jag har ju några modeller från Lugnet.
Skulle man??
Jag har ju några omålade damer i plast.
Skulle man??
Ja det skulle man ...


Sa jag RIVET


Det jag inte sa var att ...
.. nu har jag två armar och två ben ...
.. avsågade ...
Obducenten?
Lever han??

***

No comments:

Post a Comment