Nämnde det trista.
Själagårdsboden bortgång!
Läser hos han Epstein om auktionen.
Trist, trist, trist ...
| foto Lasse Epstein/Epsteins STHLM |
R.I.P.
Tack för allt!!!
| foto Lasse Epstein/Epsteins STHLM |
***
| foto Lasse Epstein/Epsteins STHLM |
| foto Lasse Epstein/Epsteins STHLM |
No comments:
Post a Comment